NL | EN

Afhalen, verzenden, transport

Afhalen

Vanaf maandagmiddag 20 september 13.00 uur kunt u gedurende twee weken, t/m vrijdag 1 oktober, uw aankopen in een online gereserveerd tijdslot afhalen. Het is niet mogelijk om aankopen op de veilingdag af te halen.

Vanaf wanneer kan ik een tijdslot boeken?

Het reserveren van een tijdslot is vanaf zondagavond 19 september mogelijk, uitsluitend online. We verwachten dat onze website zondagavond rond 19.30 uur gereed zal zijn inclusief de knop voor het boeken van een tijdslot. Zodra alles klaar is, sturen we een e-mail naar alle bieders.

De vertraging komt doordat er aan het einde van de veilingdag eerst nog een aantal technische zaken moeten gebeuren, zoals het afwachten van de verlengingen en het exporteren van de resultaten naar ons administratiesysteem.

Afhaaldagen en tijden

Onze afhaaldagen voor aankopen zijn maandag 20 september tussen 13.00-20.00 uur, op de werkdagen erna tussen 10.00-17.00 uur en op zaterdag 25 september tussen 09.30-13.30 uur. Zo proberen we iedereen van dienst te zijn, ook als u niet tijdens kantooruren kan.

Verzenden

Wilt u dat wij uw aankoop opsturen? Dat kan, aankopen worden zorgvuldig en veilig verpakt. Wij verzenden objecten aangetekend en verzekerd via Post NL.

Voor een reguliere zending binnen Nederland rekenen wij 25 euro, inclusief verpakken, materiaalkosten en handling. Vaak passen er meerdere items in 1 zending (1 doos). Koopt u iets kleins zoals een paar sieraden, dan kost verzending binnen Nederland 15 euro. Een zending is standaard verzekerd tot 500 euro en wordt aangetekend verstuurd. Informeer s.v.p. naar de mogelijkheden en kosten, verzending kan duurder worden door de hoeveelheid, kwetsbaarheid, de grootte of het gewicht van de items. Soms is verzenden niet mogelijk, dan kunt u gebruik maken van de optie voor transport.

Transport

Voor aankopen die niet verzonden kunnen worden, kunt u rechtstreeks contact opnemen met een van onderstaande transporteurs. Voor een kostenberekening kunt u het lotnummer en de plaats van bestemming aan de transporteur doorgeven. De aankoop betaalt u aan ons, de vervoerskosten betaalt u aan het transportbedrijf.

• Transporteur Gabriel Kusters 06-511.202.83 (klein en middelgroot transport) gabriel.kusters@online.nl

• Transporteur Paul Bremer 06-206.066.92 (middelgroot en groot transport) info@antiquesonthemove.nl

Voor vragen zijn we per e-mail te bereiken via receptie@veilinghuispeerdeman.nl


Naar Catalogus / To Catalogue



Veilinghuis Peerdeman B.V.
Tennesseedreef 18-20
3565 CJ UTRECHT
The Netherlands
Telefoon: +31(0)302610485
receptie@veilinghuispeerdeman.nl

Kamer van Koophandel: 58086854
BTW-nummer: NL852867815B01

ING BANK:
NL61INGB0003522641