- For English, please see below -

Afhalen, verzenden, bezorgen

Aankopen afhalen (tijdslots)

In de twee weken na de veilingdag kunt u uw aankopen afhalen, dit kan op maandag 14 september van 13.00-20.00 uur, daarna op werkdagen van 10.00-17.00 uur, tot en met vrijdag 25 september.

Hoe boek ik een tijdslot?

In "Uw biedresultaat" ziet u de gele knop "Betalen & afhalen, maak een afspraak". Als u daarop klikt, kunt u een tijdslot kiezen (beschikbaar t/m vrijdag 25 september).

Verzenden

Wilt u dat wij uw aankoop opsturen? Dat kan, aankopen worden zorgvuldig en veilig verpakt. Wij verzenden objecten aangetekend en verzekerd via Post NL.

Voor een reguliere zending binnen Nederland rekenen wij 25 euro, vaak passen meerdere items in 1 zending (doos). Als u iets kleins koopt zoals een paar sieraden kost het verzenden 15 euro. Informeer s.v.p. naar de mogelijkheden en kosten, verzending kan duurder worden door de hoeveelheid, kwetsbaarheid, de grootte of het gewicht van de items. Soms is verzenden niet mogelijk, dan kunt u gebruik maken van de optie voor bezorgen.

Bezorgen

Voor het bezorgen van aankopen verwijzen wij graag naar twee externe transporteurs die regelmatig voor ons veilinghuis bezorgen. Als u het lotnummer aan de transporteur doorgeeft, bekijkt hij het lot in de catalogus om de kosten van bezorging te berekenen. Zodra uw aankoopfactuur is voldaan, kunnen wij uw aankoop meegeven. De bezorgkosten regelt u rechtstreeks met de transporteur.

• Transporteur Gabriel Kusters 06-511.202.83 (klein en middelgroot transport) gabriel.kusters@online.nl

• Transporteur Paul Bremer 06-206.066.92 (middelgroot en groot transport) info@antiquesonthemove.nl

Voor vragen zijn we per e-mail te bereiken via receptie@veilinghuispeerdeman.nl


Naar Catalogus / To Catalogue


-------------------------

Collecting, shipping and transport

Collecting (time slots)

You can collect your purchases within two weeks after the auction day, on Monday September 14th from 13.00-20.00 hours and after that on working days from 10.00-17.00 hours, till Friday September 25th.

How do I book a time slot?

You will find the yellow button "Betalen & afhalen, maak een afspraak", below your bid results in "Uw biedresultaat". After clicking, you can choose a time slot (available till Friday September 25th).

Shipping within The Netherlands

Do you wish shipping in The Netherlands? We can pack your items carefully and send them via Post NL (signed delivery). Please email your shipping request to reception@utrechtauctions.nl 

Transport within The Netherlands

For transport of larger items or furniture, please contact our transport partners below. Based on the lot numbers, our transporters can provide a quote.

• Transporter Gabriel Kusters 06-511.202.83 (small and medium transport) gabriel.kusters@online.nl

• Transporter Paul Bremer 06-206.066.92 (medium and large transport) info@antiquesonthemove.nl 

Shipping and Transport, Worldwide 

If you wish shipping or transport outside The Netherlands, please email your request to reception@utrechtauctions.com


Naar Catalogus / To Catalogue


Veilinghuis Peerdeman B.V.
Tennesseedreef 18-20
3565 CJ UTRECHT
The Netherlands
Telefoon: +31(0)302610485
receptie@veilinghuispeerdeman.nl

Kamer van Koophandel: 58086854
BTW-nummer: NL852867815B01

ING BANK:
NL61INGB0003522641