- For English, please see below -

Afhalen, verzenden, bezorgen

Aankopen afhalen (tijdslots)

Aankopen kunnen na de veilingdag worden afgehaald. Afhalen is uitsluitend mogelijk op afspraak. Op zondagavond plaatsen we een knop om een tijdslot te boeken. 

Vanaf wanneer kan ik een tijdslot boeken?

Als alle series gesloten zijn en ook de verlengingen klaar zijn, kunnen we de veiling naar ons administratiesysteem exporteren. We verwachten dat de website op zondagavond rond 19.00 uur gereed is. Als het zover is, sturen we een mailtje naar alle bieders.

Verzenden

Wilt u dat wij uw aankoop opsturen? Dat kan, aankopen worden zorgvuldig en veilig verpakt. Wij verzenden objecten aangetekend en verzekerd via Post NL.

Voor een reguliere zending binnen Nederland rekenen wij 25 euro, vaak passen meerdere items in 1 zending (doos). Als u iets kleins koopt zoals een paar sieraden kost het verzenden 15 euro. Informeer s.v.p. naar de mogelijkheden en kosten, verzending kan duurder worden door de hoeveelheid, kwetsbaarheid, de grootte of het gewicht van de items. Soms is verzenden niet mogelijk, dan kunt u gebruik maken van de optie voor bezorgen.

Bezorgen

Voor het bezorgen van aankopen verwijzen wij graag naar twee externe transporteurs die regelmatig voor ons veilinghuis bezorgen. Als u het lotnummer aan de transporteur doorgeeft, bekijkt hij het lot in de catalogus om de kosten van bezorging te berekenen. Zodra uw aankoopfactuur is voldaan, kunnen wij uw aankoop meegeven. De bezorgkosten regelt u rechtstreeks met de transporteur.

• Transporteur Gabriel Kusters 06-511.202.83 (klein en middelgroot transport) gabriel.kusters@online.nl

• Transporteur Paul Bremer 06-206.066.92 (middelgroot en groot transport) info@antiquesonthemove.nl

Voor vragen zijn we per e-mail te bereiken via receptie@veilinghuispeerdeman.nl


Naar Catalogus / To Catalogue


-------------------------

Collecting, shipping and transport

Collecting (time slots)

Purchases can be collected after the auction day. Collecting is only possible by appointment. On Sunday evening we will place a button to book a time slot.

From when can I book a time slot? 

First  the auction must be closed, including all extensions. After that, we can export all data to our administration system. We expect the website to be ready around 19:00 hours on Sunday evening. We will send an email to all bidders as soon as all is ready.

Shipping within The Netherlands

Do you wish shipping in The Netherlands? We can pack your items carefully and send them via Post NL (signed delivery). Please email your shipping request to reception@utrechtauctions.nl 

Transport within The Netherlands

For transport of larger items or furniture, please contact our transport partners below. Based on the lot numbers, our transporters can provide a quote.

• Transporter Gabriel Kusters 06-511.202.83 (small and medium transport) gabriel.kusters@online.nl

• Transporter Paul Bremer 06-206.066.92 (medium and large transport) info@antiquesonthemove.nl 

Shipping and Transport, Worldwide 

If you wish shipping or transport outside The Netherlands, please email your request to reception@utrechtauctions.com


Naar Catalogus / To Catalogue


Veilinghuis Peerdeman B.V.
Tennesseedreef 18-20
3565 CJ UTRECHT
The Netherlands
Telefoon: +31(0)302610485
receptie@veilinghuispeerdeman.nl

Kamer van Koophandel: 58086854
BTW-nummer: NL852867815B01

ING BANK:
NL61INGB0003522641